Přejít na hlavní navigaci Přejít na změnu jazyku Přejít na vyhledávání

Vedoucí finančního a správního odboru

Město Meziměstí vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa „vedoucí finančního a správního odboru MěÚ Meziměstí“.

Lokalita: 5. května 1, Meziměstí
Kontakt: Ing. Rita Jenková
E-mail: jenkova@mezimesti.cz
Telefon: 728 675 746

Město Meziměstí, zastoupené tajemnicí městského úřadu, vyhlašuje dne 11.11.2022 dle § 7 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, výběrové řízení na obsazení pracovního místa „vedoucí finančního a správního odboru MěÚ Meziměstí“.
 
Popis pracovní pozice:
  • řízení činností a procesů finančního odboru, zabezpečení finančního hospodaření města dle zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, příprava rozpočtu města
  • řízení pracovníků zajišťujících správní činnosti
Pracovní poměr:
  • na dobu neurčitou se zkušební dobou 3 měsíce
Místo výkonu práce:
  • Meziměstí
Platová třída:
  • 10. (platový stupeň dle započitatelné praxe)
Osobní ohodnocení:
  • po uplynutí zkušební doby podle dosahovaných výsledků 
Možný nástup:
  • 1. února 2023 (případně dle dohody)
Požadavky na uchazeče dle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů:
  • občan ČR (nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v ČR – nutnost ovládat český jazyk),
  • fyzická osoba, která dosáhla věku alespoň 18 let,
  • způsobilost k právním úkonům,
  • bezúhonnost (za bezúhonnou se nepovažuje fyzická osoba, která byla pravomocně odsouzena pro trestný čin spáchaný úmyslně, nebo pro trestný čin spáchaný z nedbalosti za jednání související s výkonem veřejné správy, pokud se podle zákona na tuto osobu nehledí, jako by nebyla odsouzena)
  • ovládání úředního jazyka
  • splňuje předpoklady stanovené zvláštním zákonem č. 451/1991 Sb., v platném znění
Požadavky zaměstnavatele:
  • vysokoškolské vzdělání v bakalářském nebo magisterském studijním programu (nejlépe se zaměřením na ekonomiku, finance, účetnictví nebo veřejnou správu)
  • znalost rozpočtových pravidel a účetnictví územních samosprávných celků
  • znalost příslušné legislativy, zásad a organizace veřejné správy
  • manažerské a komunikační schopnosti, umění jednat s lidmi
  • schopnost rychlé orientace v nové problematice
  • časová flexibilita a vysoké pracovní nasazení
  • organizační a rozhodovací schopnosti.
  • samostatnost, spolehlivost, pečlivost, seriózní vystupování
  • řidičské oprávnění skupiny B
Náležitostí přihlášky jsou: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana), datum a podpis. 
 
K přihlášce připojte:
a) profesní životopis, ve kterém uvedete údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se pracovní náplně, 
b) výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem – pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením), a
c) ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
 
Písemnou přihlášku spolu s požadovanými dokumenty zasílejte, tak aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději 28.11.2022 ve 12:00 hod. na adresu:
Městský úřad Meziměstí, 5. května 1, 549 81 Meziměstí
Uzavřenou obálku označte heslem: „Výběrové řízení – vedoucí FSO“.
 
Do výběrového řízení budou zařazeni uchazeči, kteří splní výše uvedené požadavky a dodají přihlášku se všemi povinnými náležitostmi.
 
Bližší informace poskytne Ing. Rita Jenková na tel. 728 675 746 nebo e-mailu jenkova@mezimesti.cz.
 
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.